28 Nisan 2010 Çarşamba

Hafif ama Leziz Yemekler 1 (Akşam Yemeği)

Kim demiş sağlıklı yemek her zaman tatsız olur diye???
Hiç de bile diye yola çıktım biraz Women's Health'ten biraz da internetten araştırıp leziz ama sağlıklı bir sürü yemek tarifi buldum yaptım fotoğrafladım ve sizin için afiyetle tattım hattaaaa yedim bitirdim.
Şimdi bu üç yemek aslında birbirinden çok farklı değiller. Ana yemeğimiz olan iyi dövülmüş dana antrikotu bol baharatla tavada içi de pişsin diye mutlaka delerek pişirdikten sonra yanına garnitür olarak ister hafif bir roka salatasıyla, ister patates püresi ya da haşlanmış patates ve buharda pişmiş sebzelerle yemek ve doymak mümkün. Eti pişirirken sarımsak, kimyon ve pul biber benim baharat tecihlerim hatta yağın içine koyacağımız acısso da metobolizmanızı hızlandırmaya yardımcı olacaktır. Yine yemekle birlikte karabiber, acısso ve hardal vazgeçilmez tatlandırıcı ve acısıyla metobolizma kandırı rolünü üstlenir. Acı sevmeyenler bence bir an önce kendinizi alıştırmaya bakın, üstelik tüm bunlar hayatınızdan çıkarttığınız tuzun eksikliğini hissetmemenizi sağlayacaktır. Şimdiden afiyet olsun tariflerle ilgili her türlü soruyu sorabilirsiniz.
(Taze kekik de et ve patates yemeklerinizi şenlendirir benden söylemesi, nar ekşisi de salatanızı.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder