19 Nisan 2010 Pazartesi

Kalça Sütyeni

Kızlar size bir sırrımdan daha bahsetmek istiyorum. “Kalça Sütyeni”. Bu da nesi dediğinizi duyar gibiyim. Bu benim internet dünyasından yeni bir keşfim, yeni ısmarladım geldi, vaadettiği gibi işe yarayıp yaramadığına ilerki günlerde şahit olacağız ama işe yaradığı bir yanı varki anlık görüntüsü. Ben yüzde 90 tayt giyen bir insanım onun altından çok hafif belli olsa da giyilmeyecek kadar kötü değil ve gerçekten popoyu güzel kaldırıyor. Eğer sıkılaşma çabalarım içinde birazcık da olsa yerçekime karşı gelmeyi başarırsa güzel bir icat olarak herkese tavsiye edebilirim. İki çeşidini yapmışlar ben “love handle” larımın da (can simidi demeyi reddediyorum) zaptırapt altına alınması gerektiğini düşündüğüm için geniş lastiklisini aldım. Zira bu düşük belli pantalonlar yüzünden gün geçtikçe bel oyuğumuzu kaybediyoruz. Bel oyuğumu korumak için yaptıklarımı da ilerleyen günlerde paylaşacağım. Sitede ise tek hoşuma gitmeyen şey bize siyah gösterip beyaz satıyor olmaları. İlerki günlerde koayacağım fotoğraflarla size kalça sütyeninin farkını göstereceğim, şimdilik ucundan biraz çıtlatayım istedim. Hepinize J.Lo vari kalkık popolar dilerim. http://www.kalcasutyeni.com/ sitesinden kalça sütyeni hakkında daha ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder