19 Nisan 2010 Pazartesi

Tampon Gerçeği

Televizyonlarımızda tampon reklamı olmadığının farkındasınızdır ya da asla tampon reklamı görmediğiniz için üstüne hiç düşünmemiş olabilirsiniz. Dergilerde bile o kadar az rastlanıyor ki tampon reklamlarına, sanki herkes tarafından bilinen ama yine de sır olarak saklanması gereken birşeymiş gibi gelmeye başladı bana. Giderek korkunçlaşan ped reklamları, ya da gerçekten "ucuz" prezervatif reklamları varken nedir tamponu bu kadar tabulaştıran?
Aslında bu sorunun cevabını içten içe biliyorum ve kabul etmek istemiyorum, ısrarla "BAYAN DEĞİL KADIN" diyorum ve neden tampon kullandığımı sizlerle paylaşmak istiyorum.
  1. Yazın zaten en fazla 2 hafta gittiğim tatilimin en az 4 gününü güneş altında pişerek geçirmekten nefret ediyorum.
  2. İstedikleri kadar ileri teknolojiye ulaşsınlar, altımda çocuk beziyle geziyor olma hissiyatından, terletmesinden nefret ediyorum.
  3. Koku yapmasından nefret ediyorum. Yok hava alıyor, yok çiçek kokulu yalan hepsi.
  4. Rahat giyinememekten aman gözüküyor mu diye panik yapmaktan, yanımdaki kız arkadaşımı ikide birde popoma bakmakla görevlendirmekten nefret ediyorum.
  5. Her daim bana regl olduğumu hissettirmesinden nefret ediyorum. Unutup rahatça sporumu yapma özgürlüğüne sahip olmak istiyorum.
Jinekoloğumla da konuştuktan sonra ben içim rahat bir şekilde tampon kullanıyorum kızlar. Mutlaka dikkat etmeniz gereken şeyler var, (buradan konu hakkında bilgi alabilirsiniz) ama onlara dikkat ederseniz rahatlıkla normal hayatınıza devam edebilir, ilerde gelecek mucizenin ön hazırlığında daha az söylenebilirsiniz.

NOT: Yeni keşfim papatya çayı âdetinizden 2 gün önce içmeye başlayıp âdet boyunca da içerseniz daha az ağrılı birkaç gün geçirebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder