19 Nisan 2010 Pazartesi

Neden Mineral Makyaj?

Sivilceler!!! Sanki asla bitmeyecek bir ergenlikte gibiyim. Ve bu sivilcelerden asla kurtulamıyorum. Antibiyotikler, kremler, ilaçlar geçmiyorlar geçmiyorlar. Üstelik öyle kafama göre her istediğim kapatıcıyı,fondoteni, pudrayı da kullanamıyorum, çünkü havasız kaldıkça daha da çok çıkıyorlar. Neyse ki imdadıma benim Eczane Perilerim Zeynep ve Berrin’im yetişti de beni “Youngblood” ile tanıştırdılar. Bu mineral toz fondotenler cilde hem doğal bir ışıltı sağlıyor, hem toz bir fondotenden asla beklemeyeceğiniz mükemmel bir kapatıcılık sağlıyor hem de içerdiği 15 UV güneş korumasıyla ozon tabakası delinmiş güneşin zararlı ışınlarından cildi koruyor, leke ve iz oluşmasını engelliyor. Üstelik de o kadar zararsız ki ağır geçen bir geceden sonra eve dönüp makyajını silmeye üşendiğinizde (ki bunu asla tavsiye etmiyorum, insan birkaç kırışıklıkla tanışınca anlıyor cildinin ne kadar kıymetli olduğunu o yüzden yatmadan önce mutlaka makyajınızı silin kızlar!!!) bile cilde zarar vermiyor. Yarın uzman bir makyör tarafından “Youngblood” ürünleri (fardan rimele, allıktan kapatıcıya kadar ürün yelpazesi çok geniş) ile yapılmış makyaj örneği fotoğrafımla tekrar karşınızda olacağım. Sivilcesiz, kırışıksız pırıl pırıl bir cilt dilerim hepinize. =))



Free Blog Counter



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder